فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور گفت: من ابتکار دوستان ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گرامیداشت روز «شهید» را تحسین و تقدیر می‌کنم. این روزها به صورت نمادین در تاریخ باقی می‌ماند و آیندگان به این موضوعات بهتر می‌پردازند.

 سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور در حاشیه نشست خبری راهیان نور و در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه همکاران ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران از دو سال گذشته برای احیای روز شهید اقدام کردند زیرا تا قبل از آن به روز شهید کمتر پرداخته شده بود.

 lیشان افزود: روز 22 اسفند ماه مصادف است با روز صدور فرمان تاریخی حضرت امام برای تشکیل بنیاد شهید انقلاب اسلامی و بنابراین خوشبختانه سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران سال گذشته فرمودند که همه پایگاه‌ها و همه رده‌های ما بویژه در مناطق عملیاتی و راهیان نور به موضوع مهم روز شهید بپردازند.

 فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ادامه داد: من این ابتکار دوستان ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران را تحسین و تقدیر می‌کنم. این روزها به صورت نمادین در تاریخ باقی می‌ماند و آیندگان به این موضوعات بهتر می‌پردازند. به طور مثال در سال گذشته روز ملی راهیان نور در تقویم نبود که در نهایت به آن توجه بیشتری شد و مجموعه دستگاه‌های فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی کشور به این موضوع پرداختند و این روز مصوب شد و در تقویم قرار گرفت.

 سردار علی فضلی خاطرنشان کرد: وقتی مردم از نقاط دور و نزدیک به مناطق عملیاتی کشور می‌آیند مفهوم آن این است که این عملیات بزرگ فرهنگی در جان‌ها و قلب‌های مردم جایگاه رفیعی دارد و آن‌ها برای دل خود به این مناطق سفر می‌کنند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور تصریح کرد: از همکاران خود در بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکر و تقدیر می‌کنم که این روز شهید که در 22 اسفند ماه است را گرامی داشتند البته ما هم در سپاه و بسیج برای بزرگداشت این روز برنامه‌هایی را داریم. همچنین به علت اینکه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور و روز ملی راهیان نور را در خوزستان داریم در آنجا هم به موضوع روز شهید خواهیم پرداخت.سردار فضلی در پایان گفت: از سردار انصاری دعوت کردم تا اگر می‌توانند در یکی از شب‌ها در مناطق عملیاتی حضور پیدا کنند زیرا این برنامه‌ها را ما پخش مستقیم در شبکه‌های استانی و ملی تلویزیون را داریم. امیدواریم که ایشان حضور پیدا کنند تا به این مهم بیشتر پرداخته شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , ,